Раніше ця сума була значно меншою, однак останнім часом почала зростати. Сталося це в силу об’єктивних причин, каже очільник департаменту бюджету та фінансів міськради Сергій Гаращук:
"Протягом року відбулися певні зміни. Зокрема, не підвищувався розмір мінімальної заробітної плати. Внаслідок чого дещо зріс загальний обсяг недостатності коштів. 54 мільйони – це абсолютно обрахована потреба до кінця року. Чому ця недостатність збільшилась, наприклад, в управлінні освіти – з 35 мільйонів до 43? Ми знайшли обґрунтування причин на п'ять мільйонів гривень. Але наразі працівники нашого департаменту спільно з працівниками управління освіти опрацьовують такий момент: в чому ж питання ще трьох мільйонів".
Сергій Гаращук зауважив, що така ж ситуація нині складається і в багатьох інших містах України. Також він висловив сподівання, що вирішити це питання, як і раніше, допоможе держава:
"Як правило, держава в кінці року традиційно вирішує ці питання за рахунок надання нам додаткових субвенцій чи дотацій на розрахунки з виплати зарплат. Сподіваємося, що держава все ж таки надасть нам ресурс. Але для того, щоб працівники бухгалтерії мали можливість нараховувати заробітну плату, необхідно збільшити суму призначень до 54,4 мільйонів гривень", – прокоментував Сергій Гаращук.
Повідомляє
Житомирська Хвиля