Управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Житомирської міської ради разом з членами ініціативної групи зі створення логотипу проводиться робота зі створення архітектурно-художньої концепції зовнішнього вигляду вулиць Житомира.
Концепцією будуть встановлені правила розміщення та формування рекламних, інформаційних та навігаційних носіїв, що розташовуються на вулицях та будівлях міста.
«Цей документ встановлює "правила гри" для рекламних агенцій, виробників інформаційних та інших вивісок, засобів візуальної реклами, а також муніціпальних органів, комунальних підприємств та представників бізнесу. Ми взяли за основу бренд-буки декількох українських міст (Івано-Франківськ) та столиць інших країн світу. Зокрема, за основу брали ті правила, які підходять до загальної архітектурної композиції Житомира», – говорить перший заступник Житомирського міського голови Сергій Сухомлин.
Роботу над концепцією планують завершити до кінця листопада.