19 листопада 2014 року в прес-центрі Житомирської обласної адміністрації відбулась нарада щодо організації роботи приміських автобусних маршрутів по території м. Житомира.
Заступник міського голови Євгеній Демчик зауважив, що у місті тривають роботи з приведення у відповідність до вимог чинного законодавства та діючих рішень виконавчого комітету міської ради, автобусної мережі міста. Проте, не вирішеною залишається проблема схем руху та місць зупинок приміських автобусних маршрутів по м. Житомиру, які відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, погоджують виконавчі органи міських рад.
«Перенасиченість центральних вулиць автобусами приміського сполучення щоденно погіршує фінансовий стан комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», як головного соціального перевізника міста та області», - зазначив Є.Демчик.
Також він повідомив, що усі заходи, які вживаються міською владою, спрямовані на підвищення якості та конкурентоспроможності послуг пасажирських перевезень у електротранспорті міста. На даний час у місті функціонує 10 тролейбусних маршрутів та 1 трамвайний, на яких перевезення здійснюють близько 70 тролейбусів та 12 трамваїв. Протягом 2015 року планується придбання тролейбусів, що дозволить збільшити рухомий склад комунального підприємства до 110 тролейбусів. Вирішення питання ТТУ неможливе без правильної організації роботи приміських автобусних маршрутів по території м. Житомира.
Крім того, виконавчим комітетом міської ради, надано дозвіл інвестору для встановлення 15 сучасних зупинок по центральних вулицях, на яких будуть встановлені спеціальні табло, що будуть синхронізуватись з GPS-трекерами у комунальному транспорті та показуватимуть час прибуття того чи іншого тролейбусу або маршрутного автобусу. На таких зупинках буде встановлений безкоштовний доступ до мережі Інтернет. З часом буде додано електронне рекламне табло та блок зарядки для мобільних телефонів.
«Ті заходи, які вживаються міською владою для надання пріоритетності у перевезеннях пасажирів саме електротранспортом, є дієвими, але приміські автобусні маршрути, що дублюють тролейбусні маршрути центральними вулицями, значною мірою впливають на пасажиропотік до електротранспорту та погіршують фінансовий стан комунального підприємства, тому є доцільним переглянути схеми їх руху в межах чинного законодавства», - повідомив Є.Демчик.
За результатами наради, прийнято рішення щодо спільної роботи керівництва міста та керівництва області по впорядкуванню схем руху та місць зупинок приміського пасажирського транспорту на території міста в межах чинного законодавства, а також обов’язкового обладнання приміських автобусів GPS-трекерами для здійснення моніторингу за роботою транспорту з метою недопущення порушень графіків руху.