Проект реалізується Асоціацією велосипедистів Києва за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів.
Перший заступник міського голови Сергій Сухомлин наголошує, безкоштовна консультація експертів, є суттєвою допомогою в розробці інфраструктури міста.
«Ми вже говорили про те, що закладаємо кошти на реорганізацію транспортної мережі в центрі Житомира з капітальним ремонтом тротуарів та організацією велодоріжок. Дізнавшись про роботу, яку ми вже розпочали, фахівці з Києва відгукнулися на наш запит та вирішили допомогти. Розробка такої програми коштує декілька сотень тисяч гривень. Втім, залучивши експертів, ми отримали шанс на першому етапі безкоштовно розвивати велострукуру міста, на створення даної концепції з міського бюджету нам не доведеться витрачати ні копійки», – говорить Сергій Сухомлин.
Під час першої зустрічі із виконавчим директором асоціації велосипедистів Києва Іриною Бондаренко була розроблена попередня карта веломережі міста. Начальник управління капітального будівництва Дмитро Болейко каже:
«Ми разом з велоактивістами взяли план міста та перенесли на нього можливі шляхи велосипедних маршрутів. Планування відбувалося за німецькою методикою, яку вже опрацювали і перевірили Київ, Харків, Донецьк, Чернівці, Біла Церква. Основними вулицями, по яким пролягатиме велорух, є вул. Київська, Велика Бердичівська, Перемоги, проспект Миру, Черняховського, Східна. Далі, розробка чернетки програми розвитку велоконцепції міста і обговорення її. У відповідності до вимог програми ми перенесемо всі веломаршрути на креслення, вкажемо спосіб їх організації (на дорозі чи на тротуарі). В червні ми вже плануємо представити результати нашої роботи громадськості», – розповідає начальник управління капітального будівництва Дмитро Болейко.
За словами Дмитра Болейка під час наступних зустрічей буде визначено мережі велопарковок, системи велонавігації, мережу рекреаційних вело маршрутів (у паркових зонах та на гірних схилах). На останньому етапі розробники концепції працюватимуть над планом роботи та фінансовим планом.
Далі концепція велосипедних доріжок буде поєднана з концепцією реформування транспортної та пішохідної мережі.