Про це на прес-конференції повідомив заступник голови обласної ради Руслан Годований:
"Це головний лікар житомирського обласного стоматологічного медичного об'єднання Житомирської обласної ради, минулого разу комісія не визначилася, це – повторний конкурс. Другий – директор Пугачівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради. Минулого разу комісія визначилася, але, на жаль, кандидатура не була підтримана депутатами обласної ради. Третій – директор обласного краєзнавчого музею Житомирської обласної ради. Також комісія визначилася. Але кандидатура не була підтримана депутатами. Четвертий – новий конкурс, директор комунального підприємства "Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі" Житомирської обласної ради".
Оголошення про проведення конкурсів будуть опубліковані в газеті "Житомирщина" та на загальноукраїнських тематичних сайтах з пошуку роботи, зазначив Руслан Годований. Після публікації в "Житомирщині" претенденти на посади можуть впродовж тридцяти днів подавати документи до Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Майдан імені С. П. Корольова, 1, кабінет 115.
По завершенні терміну прийому документів вони будуть розглянуті конкурсними комісіями, які визначать, чиї кандидатури з числа претендентів на посади рекомендувати для затвердження сесією обласної ради. Руслан Годований висловив сподівання, що названі вище чотири обласних комунальних заклади отримають керівників наприкінці травня або на початку червня, на наступній сесії облради. У най ближчі дні відбудеться засідання ще однієї конкурсної комісії, яка визначиться з датою оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального дитячого закладу оздоровлення і відпочинку "Орлятко" Житомирської обласної ради.
Перелік документів, які необхідно подати до конкурсної комісії: - заява про участь в конкурсі; - особовий листок з обліку кадрів;
- автобіографія; - копія диплома про освіту;
- копія паспорта; - декларація за минулий рік;
- попередження про спеціальні обмеження;
- письмова згода на обробку персональних даних;
- дві фотографії розміром 6х4 сантиметри;
- копія трудової книжки;
- копія сертифіката спеціаліста (для головного лікаря);
- копія посвідчення про кваліфікаційну категорію (для головного лікаря);
- пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності юридичної особи, передбаченої її установчими документами (для підприємства – бізнес-план, для установи – програма діяльності, викладені у довільній формі).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації). За довідками звертатися за телефонами: (0412) 47-51-23 та (0412) 47-51-24.