В Житомирській міській раді беруться створити більш прозорі відносини між владою та громадянами. Допоможе в цьому система електронного урядування "Електронне місто".
На початковому етапі впровадження такого проекту планують перш за все запровадити електронний документообіг. Тобто коли заява від жителя Житомира розглядається в різних кабінетах чиновників не в паперовому вигляді, а в електронному. А простий житомирянин може простежити, на якій стадії вирішення його питання. Введення електронного документообігу дасть також можливість оптимізувати чисельність працівників виконавчих органів міської ради.
За прикладом Вінниці, яка першої в Україні запровадила такий проект, оптимізація склала до 20%. В цифрах, за словами першого заступника голови Житомирської міськради Сергія Сухомлина, для Житомира це понад 4 мільйони гривень. Другою складовою системи є зростання якості та прискорення надання адміністративних послуг. Адже після звернення людини до Центру адмінпослуг обмін інформацією з різними структурами міста також буде відбуватися в електронному вигляді.
Окрім того, житомирські чиновники декларують й прозору роботу комунальних підприємств:
"Будь-хто в цій системі зможе подивитися бюджет комунального підприємства, використання бюджетних коштів, проведення тендерів, від слідкувати роботу кожного підприємства в Он-лайні. Ця система працює у Вінниці та в кількох інших містах України. За допомогою розробників з Вінниці та Києва ми сформували технічне завдання, за яким зараз і працюємо", – зазначив Сергій Сухомлин.
Аби розпочати запровадження цієї системи в Житомирі – потрібно буде перш за все її профінансувати. На реалізацію "Електронного міста" в Програмі соціально-економічного розвитку Житомира на цей рік закладено понад один мільйон гривень. Проте сама Програма розвитку ще не була затверджена сесією міськради.