Щоб отримати субсидію, жителі області мають подати заповнені бланки заяви і декларації про доходи до відділу соціального захисту населення за місцем реєстрації.
Документи можна надіслати поштою або подати особисто. У сільській місцевості документи приймають уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.
Приймати заяви і декларації будуть з 4 травня, але якщо звернутись раніше, вам не відмовлять у прийомі документів, пише прес-служба житомирської облдержадміністрації. Після цього управління праці та соцзахисту населення направляють запити до житлово-експлуатаційних організацій та підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. І впродовж п’яти днів приходить інформація про склад зареєстрованих осіб, житлову площу та комунальні послуги.
Також управління праці та соціального захисту населення отримують інформацію про доходи осіб. Рішення про призначення субсидії приймається впродовж десяти днів після отримання необхідних відомостей та повідомляється листом заявнику. Жителям області не варто боятися у випадку невеличкої похибки задекларованих доходів для призначення субсидій. Всі дані будуть перевірятися у відповідних органах.