Від понеділка на сайті e-dem.in.ua/zhytomyr-or запрацював відповідний розділ, де можна реєструвати свої пропозиції щодо поліпшення умов різних сфер життя громади. Згідно з положенням, затвердженим депутатами на сесії 31 березня, громадяни можуть звертатися з петиціями до Житомирської обласної ради з урахуванням її компетенції, визначеної законодавством (Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими законами України). Електронна петиція оприлюднюється на офіційному сайті обласної ради протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором. Петиція розглядається за умови збору на її підтримку протягом 45 днів з дня її оприлюднення не менш ніж 1200 підписів жителів області. Про те, що петицію, яка набрала відповідну кількість голосів за визначений термін, почали розглядати, має бути сповіщено на офіційному сайті облради. Там оприлюднюється й відповідь на електронну петицію після закінчення її розгляду.
Додамо, що сервіс електронних петицій до обласної ради функціонує в рамках програми "Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади", що фінансується Швейцарською конфедерацію і є абсолютно безкоштовним для обласного бюджету. Житомирська міська рада, пішла іншим шляхом, та розроблювала свою, окрему систему, яка коштувала платникам податків близько 2 тисяч гривень.