Аби підвищити рівень доступності органів виконавчої влади для громадян, голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження № 435 від 20.12.2016 «Про запровадження пілотного проекту організації та проведення особистих прийомів громадян у режимі відеоконференц-зв'язку», пише прес-служба облдержадміністрації. Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на веб-порталі облдержадміністрації в установленому порядку.
Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити:
- стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;
- відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (при необхідності та у разі наявності таких документів);
- бажані дату та час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в межах запропонованого графіку.
Після надсилання заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку протягом трьох робочих днів відвідувачу надійде повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка матиме унікальний реєстраційний номер, який є незмінним. Подання заявки здійснюється за сім календарних днів до проведення особистого прийому громадян у режимі відеоконференц-зв'язку. Подати заявку на відеоприйом можна за посиланням: http://oda.zt.gov.ua/internet-prijmalnya.html