Одним з традиційно проблемних моментів є прибирання громадських зупинок, переважна більшість з яких, як стало відомо нещодавно, ні за ким не закріплені. Цього разу чистку їх від снігу міська влада вирішила доручити комунальним підприємствам, які по факту до прибирання не мають жодного стосунку – за роботу у святкові дні взялися працівники "Житомирводоканалу", "Теплокомуненерго" та "Експлуатації штучних споруд". "Штучні споруди" на нараді хвалили за гарне прибирання вулиці Покровської, а от "Водоканал", зі слів заступника начальника управління комунального господарства Віталія Шевчука, спрацював нерівномірно. 9 січня прибирання було проведено добре, 10-го – ситуація склалася вже по-іншому:
"Що стосується роботи нашого "Водоканалу", якому була доручена вулиця В. Бердичівська, я особисто двічі зупиняв трактор, стояв, показував як і що робити. Все розказав: "Зрозуміли?" "Зрозуміли". Я поїхав далі, а вони продовжили робити так як вони, скажімо так, вміють робити. Що дивує: вчора вони прибирали зупинки громадського транспорту на Черняховського-Перемоги. І вчора вони гарно прибрали, а сьогодні вони прибрали погано. Це каже про те, що прибирають різні люди. Якщо люди хочуть, якщо їм майстри чи керівники розкажуть, як правильно прибирати, то вони зрозуміють і будуть прибирати".
Профільний заступник житомирського міського голови Олександр Фещенко, під головуванням якого і проходив штаб, наголосив, що працівники згаданих підприємств виконують роботи не в збиток своїй основній діяльності. Найближчим часом міська влада планує знову залучати їх до прибирання, а крім того, збирається попрацювати над недоліками у роботі:
"Ми очікуємо в четвер знову ж таки посилення снігопадів. І ми цю роботу повинні робити там більш ефективно – от і все. Робимо висновки, бачимо, де недопрацювали. Але я ще раз кажу: коли на минулому засіданні штабу ми ТТУ наголосили, що на кінцевих зупинках повинно бути прибрано, то вже на цей снігопад там було майже ідеально прибрано. Видно, що роботу провели – там, де розвертаються тролейбуси. Я, до речі, коли об’їжджав, то звернув на це увагу".
На засіданні штабу похвалили роботу двірника житомирської школи №7, який, як з'ясувалося, власними силами усі три дні негоди підтримував зразковий порядок на території найближчої зупинки громадського транспорту.
У списку ж злісних порушників, з ким, за словами очільника інспекції з благоустрою Юрія Юзвінського, взагалі неможливо було домовитися про прибирання, опинилися всі відділення ПриватБанку, "ЕКОмаркет" та супермаркет "АТБ" на Вітрука.
Проблеми з прибираннями були і на території більш ніж півсотні ОСББ.
Загалом інспекцією з благоустрою за ці дні було оформлено 195 приписів і складено 6 протоколів.