Аргументуючи таке рішення, заступник міського голови Олександр Фещенко пояснив, що, наприклад, в приватному секторі, як тільки там капітально ремонтують дорогу, привабливість мікрорайону зростає і його жителі починають перепродавати житло, попередньо прокладаючи туди комунікації:
"Мешканці починають пошкоджувати проїжджу частину методом врізки води, каналізації, будь-яких інших мереж, і ми маємо таке, що зробили дорогу і бачимо по цій дорозі згодом декілька пошкоджень через врізки. Тому ми наполягаємо на тому, щоб заборонити відкритим, траншейним, способом проводити ці розкопки".
Це не стосується аварійних робіт, коли ситуація вимагає негайного ремонту мережі із пошкодженням асфальтного покриття. Якщо ж це планові роботи, то кожен окремий випадок підключення до централізованих мереж буде розглядатися на засіданні міськвиконкому. Голова міської ради Сергій Сухомлин зауважив, що є інший метод підключення, без пошкодження дорожнього покриття:
"Вивчивши досвід інших міст, є сучасні методи підключення без пошкодження дорожнього покриття. Саме тому ми і пропонуємо сьогодні на розгляд виконкому такий проект рішення".
Аби попередити розкопки доріг під час самовільних підключень до міських мереж, комунальним підприємствам міста заборонили підключати таких порушників, пише 103fm.
Протягом суботи та неділі, 16 і 17 серпня 2025 року, рух тролейбусів за маршрутом №4А (Крошня - майдан Польовий) буде повністю припинено. Причина — аварійно-ремонтні роботи, які проводить КП ...
В 2024 році в Житомирі була затверджена велоконцепція, яка передбачає створення велодоріжок і велосмуг. Яка ситуація і перспектива із розбудовою велоінфраструктури...
Вранці 8 серпня 2025 року, близько 06:11, на вулиці Вітрука в Житомирі сталася дорожньо-транспортна пригода з потерпілими. За попередніми даними, унаслідок зіткнення автомобіля «Renault» із ...