Про це під час брифінгу у понеділок заявив заступник житомирського міського голови Дмитро Ткачук, який безпосередньо курує транспортну сферу міста. Страйк, який перевізники анонсували у п’ятницю, не відбувся. Усі перевізники вийшли на маршрути. Проїзд коштував звичні 3 гривні. "Я б не вважав це слабкістю з боку перевізників. Просто переважив здоровий глузд і готовність до діалогу", – наголосив Дмитро Ткачук і додав, що діалог із перевізниками відбувся, у результаті чого було досягнуто певних домовленостей:
"Згодні перевізники іти на ті умови, які були поставлені виконавчим комітетом – оновлення рухомого складу, старше десяти років, поступове встановлення валідаторів і внесення до договорів обслуговування маршрутів пункту про штрафні санкції. Найбільш палкими були дискусії з приводу низькополого транспорту. Ми готові іти на компроміс і будемо цей пункт опускати, так як, дійсно, є зараз складність з ввозом бувших у використанні транспортних засобів. Разом з тим, вартість тих, які виробляються в Україні є великою. До цих же вимог ми маємо пункт по зауваженнях Антимонопольного комітету, тому до моменту, поки усуваються зауваження Антимонопольного комітету, рішення є оприлюднене. І після завершення всіх термінів і усунення недоліків на одному з (наступних – прим. ред.) чергових виконкомів питання (про підвищення вартості проїзду у маршрутках до 5 гривень – прим. ред.) все ж таки буде повторно винесене на виконавчий комітет і розглянуто".
Проект рішення був оприлюднений 7 березня, тому, як мінімум, до 4 квітня це питання виноситися не буде, запевнив Дмитро Ткачук. За цей період приватні перевізники повинні внести зміни в договори та усунути всі недоліки, які були зауважені Антимонопольним комітетом. Додамо, що у плані оновлення рухомого складу автопарку, наразі мова йде не про оновлення як таке, а лише про виведення з рухомого складу маршруток, які є старішими від 10 років.