Поки що це відбувалося на громадських слуханнях. Як розповіли в сюжеті журналісти телекомпанії ВІК, перевізники доводили, що працюють у збиток і не матимуть рентабельності, не піднявши плату хоча б до п'яти гривень. Натомість присутні на слуханнях бердичівляни говорили про "дуті цифри", адже у жодному автобусі водії не видають квитків, а відтак відстежити точне число пасажирів, як і співвідношення платників і пільговиків, неможливо. Висловлювали обурення стосовно технічного стану транспорту, грубої поведінки окремих водіїв, недотримання графіку руху і правил водіння. Результатом емоційного спілкування стало те, що перевізники та представники громади перестали чути один одного, розповів на засіданні виконкому заступник міського голови Бердичева Сергій Онуфрійчук:
"Суть питання вичерпалася, почалися заяви політичних партій, з'ясування стосунків, перехід на персоналії. Більшість присутніх, бачачи, що все це переходить будь-які рамки етики поведінки, просто залишили зал".
Заступник міського голови наголосив і на тому, що громадські слухання взагалі не є обов’язковими при розгляді тарифу на проїзд, достатньо рішення виконавчого комітету.
"В законодавстві передбачено обговорення, консультації і так далі. Єдине чітко виписано в законодавстві, де передбачено громадські слухання, це при затвердженні містобудівної документації, де виписана процедура".
Остаточне рішення у питанні підняття тарифу на проїзд у міському транспорті все ж буде за членами виконавчого комітету. Його засідання планують на наступний тиждень:
"Мабуть, на наступному тижні ми проведемо засідання виконавчого комітету з цього приводу, завчасно роздамо членам виконкому матеріали для того, щоб об'єктивно, реалістично подивитися на всі ці питання", – констатував міський голова Бердичева Василь Мазур.
13 травня 2025 року внесено зміни в роботу автобусного маршруту №44 (Праці — вул. Бориса Тена — Гідропарк / Міське кладовище). Коригування стосуються переважно ранкового та вечірнього часу...
У Житомирі завершили роботи із заміни трамвайного полотна на вулиці Бориса Тена — на відрізку між вулицями Хлібною та Небесної Сотні. Про це повідомляє КП «ЖТТУ»...
Житомир став одним із пілотних міст України, де стартувала розбудова безбар’єрного транспортно-пішохідного маршруту. Цей проєкт спрямований на забезпечення максимальної доступності для людей з ...
У Житомирі проводять частковий капітальний ремонт трамвайної колії на вулиці Бориса Тена. Роботи тривають на ділянці від вулиці Хлібної до вулиці Небесної Сотні загальною протяжністю 66 метрів...