Таке рішення 16 травня прийняв виконком Житомирської міськради. За – проголосували 14 з 22 його членів, присутніх на засіданні. Прийняттю рішення передували палкі дискусії – до обговорення долучилися громадські активісти, представники політичних партій та депутати. У прес-центрі міськради, де і проходив виконком, місця всім не вистачило, тож засідання продовжували вже в сесійній залі. Міський голова Житомира Сергій Сухомлин навів статистику, згідно якої в багатьох обласних центрах України вартість проїзду стартує від 3 гривень 50 копійок і до 5 гривень включно. Активісти ж зауважили, що за рівнем доходів житомирянам далеко до тих же дніпровців, харків’ян чи одеситів. Міська влада каже, що нинішнє підвищення ціни на проїзд – це свого роду компроміс з перевізниками, які за ціну у п’ять гривень погодилися натомість безкоштовно возити абсолютно усіх пільговиків, без виключення. Нині нараховується 117 категорій пільговиків. Згідно законодавства за їх перевезення держава повинна виплачувати перевізникам компенсацію, якої, за словами житомирського міського голови, цьогоріч у бюджеті навіть не було закладено: "Виплата цих компенсацій у будь-якому випадку є обов’язком держави. До 2014 року держава щороку давала області субвенцію, за рахунок якої наше трамвайно-тролейбусне управління отримувало, в середньому 17-19 мільйонів гривень компенсації в рік. Це лише на 30 % покривало такі перевезення, але ми ці гроші отримували. Уже два роки ні копійки компенсації в державному бюджеті не передбачено, а ми маємо чесно глянути одне одному в очі і сказати: або ми граємо в популізм і робимо вигляд, що маршрутники безкоштовно перевозять наших пенсіонерів, або ж ми приймаємо рішення про підняття ціни, але контролюємо їх, щоб вони справді їх (пільговиків – прим.ред.) перевозили. Хто не знає цифру: в Житомирі тільки пенсіонерів більше 80 тисяч".
Можливість озвучити свою позицію дали і перевізникам, яких представляв керівник ПП "Шеріфф" Олександр Янчук. Він просив підтримати рішення про підвищення ціни на проїзд, мотивуючи це значним зростанням цін на маршрутки, комплектуючі та пальне. З його слів у чотирьох райцентрах Житомирщини цьогоріч вже підвищили ціни на проїзд до 4-5 гривень. Після тривалих обговорень рішення було прийнято за основу, потому члени виконкому внесли дві пропозиції, які підтримали їх колеги: по-перше, школярі платитимуть дві гривні за проїзд в маршрутках протягом усього року і, по-друге, обіцяні валідатори в маршрутках мають бути встановлені до кінця цього року, а не до кінця 2018, як було заплановано раніше. Крім того, в рамках додаткової угоди з міською радою перевізників зобов’язали перевозити всіх без виключення пільговиків і замінити маршрутки, яким більше 10 років. У підсумку за підняття вартості проїзду в житомирських міських маршрутках до п’яти гривень з усіма вказаними умовами проголосували 14 з 22 присутніх членів виконкому. Разом з тим, житомирський міський голова Сергій Сухомлин наголосив, що має три дні на затвердження цього рішення – за цей час житомирські перевізники мають підписати згадану додаткову угоду про умови перевезення пасажирів.
18 листопада близько 14 години на проспекті Миру сталася дорожньо-транспортна пригода за участю трьох транспортних засобів. Поліцейські встановили деталі інциденту...
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...