На першому етапі ідея втілювалась в рамках спільного з ЄС ПРООН проекту створення Порталу соціальних комунікацій "Кабінет мешканця", розповіли в сюжеті журналісти коростенського телебачення. Наразі система знаходиться на стадії тестування. Портал соціальних комунікацій забезпечує вільний доступ до електронної бази документів, реєстру комунальної нерухомості, працює сайт електронних петицій, забезпечено он-лайн трансляцію сесій міськради, завершується робота над модулем публічної презентації міського бюджету. На цьому участь програми "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду", завершується. Спеціаліст проекту Олександр Рябий високо оцінює зроблене: "Ми відкриваємо у вас ще один унікальний проект для України, це "Кабінет мешканця". Я знаю, о зараз в Україні діє таких проектів десь близько п'ятнадцяти, а повністю діючих – десь чотири, зокрема, це Луцьк, Львів, Івано-Франківськ. Тобто, наразі, ми як проект спільно з вами, ми робимо унікальні речі".
В Коростені планують на цьому не зупинятися. Як розповів секретар міської ради Володимир Вигівський, міська програма створення системи електронних сервісів розрахована на три роки. Проект втілює в життя громадська організація "Агенція регіонального розвитку" і її очільник Володимир Боровков прогнозує значні зміни у спілкуванні містян з органами місцевої влади та комунальними установами. Зокрема, має стати доступнішою система комунальних платежів. Спочатку необхідно спростити систему збору та обміну різноманітними довідками, а далі – відкрити он-лайн доступ до особових рахунків споживачів. А взагалі, мета проекту – спростити доступ до необхідної інформації, каже Володимир Боровков: "Інформація вирішує все. І часто ми витрачаємо дуже багато часу, щоб отримати інформацію, неважливо яку – коли відходить поїзд, скільки коштує товар чи нам просто потрібно взяти довідку з ЖЕКу чи водоканалу. Ми витрачаємо багато часу, ми втрачаємо цей час. Кажуть, що люди стануть лінивими – у людей часу не вистачає зараз. Якщо наша система працює, у вас залишається час на корисну працю, активний відпочинок, а не стояти в чергах чи шукати інформацію, яку важко знайти. Тобто, завдання цього проекту – спростити отримання інформації та доступ до послуг, в першу чергу, міських послуг".
Додамо, що на реалізацію першого етапу проекту з міського бюджету Коростеня було витрачено 190 тисяч гривень, частка ЄС ПРООН – 591 тисяча. Віртуальний "Кабінет мешканця" можна створити на порталі korosten.org.
18 листопада близько 14 години на проспекті Миру сталася дорожньо-транспортна пригода за участю трьох транспортних засобів. Поліцейські встановили деталі інциденту...
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...