На першому етапі ідея втілювалась в рамках спільного з ЄС ПРООН проекту створення Порталу соціальних комунікацій "Кабінет мешканця", розповіли в сюжеті журналісти коростенського телебачення. Наразі система знаходиться на стадії тестування. Портал соціальних комунікацій забезпечує вільний доступ до електронної бази документів, реєстру комунальної нерухомості, працює сайт електронних петицій, забезпечено он-лайн трансляцію сесій міськради, завершується робота над модулем публічної презентації міського бюджету. На цьому участь програми "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду", завершується. Спеціаліст проекту Олександр Рябий високо оцінює зроблене: "Ми відкриваємо у вас ще один унікальний проект для України, це "Кабінет мешканця". Я знаю, о зараз в Україні діє таких проектів десь близько п'ятнадцяти, а повністю діючих – десь чотири, зокрема, це Луцьк, Львів, Івано-Франківськ. Тобто, наразі, ми як проект спільно з вами, ми робимо унікальні речі".
В Коростені планують на цьому не зупинятися. Як розповів секретар міської ради Володимир Вигівський, міська програма створення системи електронних сервісів розрахована на три роки. Проект втілює в життя громадська організація "Агенція регіонального розвитку" і її очільник Володимир Боровков прогнозує значні зміни у спілкуванні містян з органами місцевої влади та комунальними установами. Зокрема, має стати доступнішою система комунальних платежів. Спочатку необхідно спростити систему збору та обміну різноманітними довідками, а далі – відкрити он-лайн доступ до особових рахунків споживачів. А взагалі, мета проекту – спростити доступ до необхідної інформації, каже Володимир Боровков: "Інформація вирішує все. І часто ми витрачаємо дуже багато часу, щоб отримати інформацію, неважливо яку – коли відходить поїзд, скільки коштує товар чи нам просто потрібно взяти довідку з ЖЕКу чи водоканалу. Ми витрачаємо багато часу, ми втрачаємо цей час. Кажуть, що люди стануть лінивими – у людей часу не вистачає зараз. Якщо наша система працює, у вас залишається час на корисну працю, активний відпочинок, а не стояти в чергах чи шукати інформацію, яку важко знайти. Тобто, завдання цього проекту – спростити отримання інформації та доступ до послуг, в першу чергу, міських послуг".
Додамо, що на реалізацію першого етапу проекту з міського бюджету Коростеня було витрачено 190 тисяч гривень, частка ЄС ПРООН – 591 тисяча. Віртуальний "Кабінет мешканця" можна створити на порталі korosten.org.
У Житомирі проводять частковий капітальний ремонт трамвайної колії на вулиці Бориса Тена. Роботи тривають на ділянці від вулиці Хлібної до вулиці Небесної Сотні загальною протяжністю 66 метрів...
5 травня, патрульні притягнули до відповідальності водія автобуса, який на перехресті вулиць Великої Бердичівської та Шевченка у Житомирі проїхав на заборонений сигнал світлофора...