Це платформа, де кожен українець може в електронному форматі без контакту з чиновником отримати понад 20 послуг Міністерства юстиції. Завдяки цьому сервісу громадяни можуть за кілька хвилин зареєструвати або ліквідувати ФОП, отримати втрачені свідоцтва про народження, шлюб, його розірвання чи інші документи, отримати дані про електронний цифровий підпис. Проект більше півроку випробовували на базі Київського головного управління юстиції, сьогодні окремі послуги вже можуть отримувати на всій території України. Про перспективи "Он-лайн будинку юстиції" розповідав під час колегії Головного територіального управління юстиції в області начальник Головного управління юстиції Олександр Грабар.
"В найближчій перспективі планується надати можливість громадянину отримати в он-лайн режимі наступні послуги: це подача електронної заяви про видачу Свідоцтва про народження, подача електронної заяви до органів соціального захисту щодо призначення допомоги при народженні дитини. Тобто це вже не тільки проект конкретно Міністерства юстиції, тут підключаються й місцеві органі управління праці та соціального захисту населення. Також це державна реєстрація громадських організацій без статусу юридичної особи. Так само і подання електронної заяви на реєстрацію національних та міських ЗМІ друкованих".
Найближчим часом ще планується перевести в ойлайн режим близько 30 послуг, які надає Міністерство юстиції разом з його територіальними управліннями.