Відповідний проект рішення виконкому передбачає підвищення вартості разової поїздки в тролейбусах та трамваї з двох до трьох гривень. Економічні розрахунки, проведені в трамвайно-тролейбусному управлінні та перевірені департаментом економічного розвитку міськради, містять більші цифри – чотири гривні п'ять копійок, якщо брати до уваги всіх пасажирів і надану в повному обсязі субсидію на перевезення пільговиків і більше десяти гривень, якщо за розрахункову базу брати лише платних пасажирів. На сьогодні три гривні – це сподівання вирішити принаймні одну серйозну проблему – нестачу водіїв, каже директор Житомирського ТТУ Андрій Нечуйвітер:
"На сьогоднішній день на ТТУ працює 180 водіїв. І нам не вистачає ще десяту частину, 17-20 чоловік. Для того, щоб забезпечити графіки ті, які існують, а не ті, які б ми хотіли зробити. У нас немає іншої мотивації для водіїв, як підняти заробітну плату. На сьогоднішній день заробітна плата водія третього класу починається від п'яти тисяч. Мінус відрахування – це його зарплата. З цього місяця ми плануємо підняти зарплату мінімальну до семи тисяч гривень".
Аби проілюструвати ситуацію на підприємстві, наведемо кілька цифр, наданих під час громадських слухань начальником планово-економічного відділу ТТУ Валентиною Таможською: в минулому році з усієї кількості перевезених пасажирів 63 % були пільговиками і лише 37 % - платили за проїзд. Виручка підприємства в 2016 році склала 30,1 мільйона гривень, з міського бюджету отримали 60,3 мільйона. А в цьому році лише за електроенергію необхідно сплатити понад 39 мільйонів. Представники громадськості, які виступали під час слухань, в цілому не заперечували проти підвищення вартості проїзду. Зауваження висловлювали щодо роботи електротранспорту взагалі:
"Трамвайно-тролейбусному управлінню також необхідно зробити велику роботу по наведенню порядку в русі тролейбусів: щоб у вечірній час були тролейбуси, щоб "пачками" по вулиці Київській по два по три тролейбуси не ходило. Щоб графіки були розраховані так, щоб не виходило так, що, наприклад, їде тролейбус п'ятнадцятий, а за ним – одиничка напівпорожня, тому що п'ятнадцятий забирає пасажирів. Якість обслуговування – щоб в тролейбусах була чистота", – висловив своє бачення Павло Антонюк.
Презентували під час слухань і проект подальшого запровадження електронного квитка в електротранспорті – шляхом збільшення кількості пакетів послуг, крім класичного місячного проїзного квитка. Остаточне рішення щодо підвищення вартості проїзду та встановлення видів та вартості проїзних квитків прийматиме виконком міської ради.