Всього на восьмому за рахунком туристичному воркшопі Асоціації індустрії гостинності України наша область представила 8 турів, в числі яких солодкий тур; тур для тих, хто цікавиться мілітаристичною історією Житомирщини; тури для закоханих, подорожі поліськими садибами і проект "Підготовка до участі у місії "Житомир – Mars 2020". Говорить головний спеціаліст обласного управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Юлія Святненко:
"Тур "Підготовка до участі у місії "Житомир – Mars 2020" поєднує елементи активного туризму, орієнтування на місцевості і скелелазіння, стрільбу з луків, битву машинок на дистанційному керуванні – таких собі марсоходів. Цей тур, за нашими планами, має закінчуватися в авіаклубі: пройшовши теоретичну підготовку в Музеї космонавтики та практичну – на різного роду активностях на кшталт скеледрому, – потенційні "колонізатори" зможуть здійснити політ на вибір – на гелікоптері, літаку чи повітряній кулі і відсвяткувати це ресторані на території авіаклубу".
Житомирщину також представляли "Клуб пригод "Friend", турагентство "Патріот" та Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму. Уповноважений представник Спілки Інна Величко розповіла, що на воркшопі їх організація презентувала одразу два "зелених" тури в село Городське – окремо для дорослих і для дітей. Туроператорів зацікавила не лише сама програма, а й відносно невисока вартість цих турів, каже Інна Величко:
"Наприклад, дорослий тур називається "Скарби поліських садиб" і пролягає через 4 садиби зеленого туризму, які є на Житомирщині. Це кінна садиба в селі Привороття, село Городське – Поліська хата та садиба художника і садиба "Полісся", що на Малинщині. Це дводенний тур, розрахований з ночівлею, з харчуванням, переїздами. Хочу додати, що з зеленого туризму тільки ми одні були представлені окремим турпродуктом".
Відзначимо, що цього разу у воркшопі, куди приїхали більше тридцяти представників туроператорів та турагенцій, разом із Житомирщиною власні туристичні проекти представляли і харків’яни, які позиціонують свій міський центральний парк як український Діснейленд.
Що стосується Житомирщини, то туристичних перспектив в регіоні побільшає за умови посилення піару, переконаний організатор туристичного воркшопу – голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв:
"Про Житомирщину, на жаль, мало знають навіть у Києві, який знаходиться лише за півтори години їзди від Житомира. Не дивлячись на те, що це саме старе місто нашої країни, що воно має досить багатий потенціал – і місто, і взагалі область. Системних туристичних продуктів, насправді, дуже небагато, і ці туристичні продукти майже невідомі – на полицях київських турфірм побачити Житомирщину неможливо. Можна побачити Іспанію, Єгипет, Туреччину, навіть вже можна побачити Миколаївщину та Херсонщину, а Житомирщини поки що нема".
Додамо, що по завершенню воркшопу турфірми мали змогу укласти контракти із підприємствами та організаціями, чиї тури їх зацікавили. В обласному управлінні промисловості, розвитку інфраструктури та туризму розповіли, що турами на Житомирщину вже зацікавилися кияни, а також туроператори із Дніпра.