Перевантаження школярів під час занять у навчальних закладах та обсягом домашніх завдань – є одним з головних факторів, які впливають на формування негативного ставлення до школи. До управління освіти міської ради систематично надходили звернення щодо перегляду змісту та дотримання санітарних норм навантаження учнів домашніми завданнями.
Для вирішення даного питання, заступником міського голови Матвієм Хреновим було дане доручення щодо розробки системи роботи, яка б могла вирішити проблему.
«Наше головне завдання сьогодні сформувати у дітей позитивний імідж школи та повернути зацікавленість у навчанні. Одним з головних факторів, який впливає на негативне ставлення до навчання, є перевантаження непотрібною інформацією під час уроків та об’ємною кількістю домашніх завдань. У школярів з такою завантаженістю не вистачає вільного часу. Ми повинні зробити так, щоб у дітей окрім навчання, ще був час на саморозвиток», - зауважив заступник міського голови Матвій Хренов.
Відповідно до даного доручення управлінням освіти було видано наказ «Про дотримання вимог, щодо обсягу домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Житомир» та проведено ряд заходів з керівниками навчальних закладів та батьками.
За словами заступника начальника управління освіти Раїси Кошевич, найбільш дієвою формою напрацювання моделі роботи з школярами є робоча група.
«До робочої групи були запрошені заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи початкових класів. Під час робочих груп, ми ще раз переконалися у фактах, про які нам повідомляли батьки та у зловживанні дитячим часом щодо виконання домашніх завдань», – зазначила Раїса Кошевич.
Управлінням освіти та науково-методичним центром були розроблені рекомендації та методичні матеріали, які були направлені у навчальні заклади міста.
Крім того, 9 листопада, була організована зустріч з батьками, під час якої вони могли розповісти чи відбулись суттєві зміни у навчальних закладах. Спеціалістами управління освіти, науково-методичного центру та психологами було наголошено, на тому, що батьки є невід’ємною частиною навчального процесу та, що вони мають право контролювати якість та ефективність подачі навчальних матеріалів. Зустрічі з батьками будуть проводитися й надалі.
Найближчим часом, управління освіти розпочне перевірку щодо застосування рекомендацій.