25 квітня міський голова Житомира Сергій Сухомлин, директор комунальної установи «Агенція розвитку міста» Борис Пахолюк підписали Меморандум про взаєморозуміння з президентом Фонду Східна Європа Віктором Ляхом в рамках реалізації спільного проекту «Відкрите місто».
Завантаживши додаток на свій смартфон, жителі Житомира в онлайн-режимі також матимуть змогу слідкувати за процесом усунення проблеми.
«Маю надію, що за наступні кілька тижнів цей сервіс вже буде доступний для мешканців і вони зможуть зі своїх смартфонів, електронних ґаджетів відправляти інформацію до цієї інформаційної системи про ті проблеми, які є у місті. А міський голова зможе, навіть сидячи у себе в кабінеті, дивитися, наскільки оперативно та ефективно ці проблеми вирішуються», – розповів Борис Пахолюк.
За словами Віктора Ляха, електронне звернення коштує міській разі у 20 разів менше, ніж паперове. Тож, такі системи дозволяють значно скоротити шлях комунікації.
«Це не просто інструмент для повідомлення про проблему. Практика така, що люди також намагаються долучитися до спільного вирішення проблеми. І, за нашим досвідом, по всій системі приблизно 10-15 % проблем вирішуються в позабюджетний спосіб. Тобто, люди збираються, бачать проблему, підключають малий та середній бізнес. Це наша така соціальна інвестиція в Житомир. Крім доступу до системи ми забезпечуватимемо навчання та технічну підтримку. Маю надію, вона дасть змогу побудувати сучасний шлях комунікації між містянами та міською владою. Сподіваємося, що вже за дуже короткий час мешканці Житомира відчують перевагу сучасних форм комунікації», – зазначив президент Фонду Східна Європа.
Крім того, додаток передбачає можливість інформувати містян про події, які відбуваються в місті: про проведення толоки, обмеження руху транспорту, ремонт водогону чи тепломережі, встановлення нового арт-об’єкту.
«Я, перш за все, хочу подякувати Фонду Східна Європа за надану можливість. Це новий інструмент – багато міст вже використовує різні форми такої комунікації. Але нам необхідні саме такі уніфіковані платформи для всіх міст. Тоді ці сервіси можна використовувати в межах всієї держави. Це також дозволить кожному місту не витрачати додаткові бюджетні кошти на розробку цих платформ. Я розумію, що для мене як міського голови після впровадження цього продукту одразу підуть не дуже гарні картинки. Але неможливо щось зробити, якщо ми будемо закриті і не будемо комунікувати. Житомир завжди відкритий для нового. У нас, якщо не помиляюся, надходить в середньому 80 тисяч звернень щороку. Кожне таке звернення – це робота управлінь, посадовців, заступників. Використовуючи цю систему, можна робити це швидше і продуктивніше», – підсумував міський голова Житомира Сергій Сухомлин.
У Житомирі кількість терміналів CityCard, де можна придбати та поповнити проїзні картки, суттєво зменшилася. Якщо раніше в місті було 37 терміналів, то станом на 28 вересня залишилося лише 20...