Розпочати латання ям житомирські комунальники вирішили вже у лютому. Саме у цей час, упевнені в управлінні автомобільних шляхів, необхідно пломбувати ями, аби до весни вони не виросли у величезні вибоїни та не стали великою перепоною руху транспорту.
5 лютого 2013 року, міні-асфальтний завод можна побачити по Київському шосе – тут розпочато ремонт найбільших ям. З самого ранку на місці робіт – і Житомирський міський голова Володимир Дебой. Мер Житомира упевнений, чим більше залатати ям комунальники встигнуть до потепління, тим краще їм буде працювати під час капітальних ремонтів дорожнього покриття.
«Після зими та від високої інтенсивності руху дороги дуже страждають. Тому ми вирішили розпочати комплекс робіт з усунення найбільших ям. Основна мета – недопущення подальшої руйнації доріг та уникнення аварійності. Якщо зараз дороги не залатати, потім ремонт уже в кілька разів більшої ями потребуватиме величезних фінансових затрат і ресурсів», – сказав міський голова Володимир Дебой.
Підтверджує необхідність латання ям вже із зими й начальник КП «Управління автомобільних шляхів» Володимир Гаврилюк. «До ям потрапляє вода, яка потім замерзає і далі розриває асфальт. Якщо ми не будемо їх латати, на весну ями можуть створювати серйозні проблеми для руху транспорту», – говорить Володимир Гаврилюк.
Перед латанням кожну яму висушують газовими грілками, поливають смолою, потім кладуть асфальт, укатуючи його віброплитами. За годину асфальт засихає.
Латання аварійних ям проводять за допомогою сучасної техніки. Німецький міні-асфальтний завод працює за новою технологією, перероблюючи для латання ям минулорічний знятий перед ремонтом асфальт. Такий завод дає можливість виробляти до 5 тонн асфальту за зміну.
Однак однієї такої машини на латання ям по всьому місті замало. Міський голова Володимир Дебой повідомив, що розглядатиме варіант купівлі нового сучасного обладнання.
Першочергово лататимуться аварійні ями по тих вулицях, де найбільший рух транспорту: сьогодні розпочали із Київського шосе. Далі міні-завод курсуватиме по вул. Київській, Ватутіна, Перемоги, Великій Бердичівській. Це триватиме, переконують в управлінні автомобільних шляхів допоки температура повітря не підніметься до +15 градусів до запуску стаціонарного асфальтного заводу та початку ремонтних робіт доріг.
Ремонт здійснює КП «Управління автомобільних шляхів» за рахунок власних коштів підприємства.