Для чого навчальному закладу необхідна довідка про місце реєстрації дитини? » Новини Житомира
 
 


Для чого навчальному закладу необхідна довідка про місце реєстрації дитини?

Автор: news_maker від 3-11-2018, 21:47, переглядів: 1 680

Для чого навчальному закладу необхідна довідка про місце реєстрації дитини?

Департамент освіти міської ради звернувся до керівників загальноосвітніх навчальних закладів Житомира з проханням отримати від батьків довідки про місце реєстрації учнів. Мета даного звернення – зібрати та узагальнити інформацію про кількість дітей, які зареєстровані та проживають у місті Житомирі, навчаються у житомирських школах (гімназіях, ліцеях тощо) та тих, які не зареєстровані.

Заступник міського голови Вікторія Краснопір зазначає: «Інформація про місце реєстрації дітей, які навчаються у Житомирі, не буде спрямована на встановлення будь-яких обмежень на отримання освіти, у тому числі, за територіальним принципом. Однак місту необхідно отримати достовірну інформацію щодо кількості дітей з інших територіальних громад для здійснення бюджетного планування та з метою співпраці з навколишніми ОТГ. Адже міський бюджет бере на себе додаткові навантаження, забезпечуючи місцеві пільги, зокрема, на харчування».

На даний час вже 19 тисяч батьків (з 28 тисяч), діти яких навчаються в загальноосвітніх закладах міста надали відповідні довідки. Надати довідку пропонується до 1 березня 2019 року. Довідки для родин мешканці багатоквартирних будинків в цей період отримуються у ВЖРЕПах, ОСББ та керуючих кампаніях, що обслуговують житловий фонд. Для приватного сектору необхідно звернутись до управління ведення реєстру територіальної громади, що знаходиться за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2. (будівля між мерією та колишнім рестораном «Смоленськ»). Керівники вищезгаданих підприємств та управління поінформовані щодо сприяння у видачі довідок батькам.

Просимо батьків із розумінням поставитися до питання щодо надання цієї інформації.

Довідково: Відповідно до Постанови КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» повідомляємо:

Для реєстрації дітей від народження до 14 років необхідно надати слідуючи документи:

1. Заява встановленої форми.

2. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку (в разі відсутності паспорта)). Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

3. Діти реєструються до батьків, згода власників або співвласників житлових приміщень не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Діти з 14 років, самі визначають місце проживання з одним із батьків.

Разом з тим, якщо діти реєструються в приватному секторі, необхідно надати домову книжку, якщо в багатоквартирний будинок паспорти батьків та «картки реєстрації особи», а саме батьків до яких діти до 14 років були вписані.

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Дану послугу можливо оформити через:

- посадових осіб виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку.
- відділ РАЦС (під час державної реєстрації новонародженої дитини) – щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини
- Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради

10014, м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 6

Графік прийому

понеділок, вівторок, середа — з 10.00 до 17.00;
п’ятниця — з 10.00 до 13.00;
четвер — з 10.00 до 17.00 прийом юридичних осіб.
Обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00 до 10.00 та з 17.00 до 18.00 – робота з документами.

П’ятниця — з 14.00 до 18.00 робота з документами, підготовка та здача звітів до Корольовського та Богунського районних відділів у м. Житомирі УДМС України в Житомирській області.

Категорія: Новини / Відео

Афіша фільмів на KINOafisha.ua.
Повна картина найважливіших новин в Україні та світі на http://ukr.net. TVgid.ua - телепрограма он-лайн.
Купити авто Nissan.

Є що додати? Чекаємо на Вашу думку в коментарях: