В обласній раді 3 січня під головуванням заступника голови обласної ради Максима Вілівчука відбулось перще засідання аукціонної комісії.
В ході засідання члени комісії розробили та погодили умови продажу об’єкта малої приватизації спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області – адмінприміщення у місті Житомирі по вул. М. Бердичівська, 23-а.
Умови продажу аукціонна комісія затвердила такі: цільове призначення об’єкту приватизації – використання з метою розміщення адміністративних та офісних приміщень, а покупець зобов’язується використовувати приміщення виключно за цільовим призначенням не менше 5 років.
Стартову ціну об’єкта приватизації встановлено на рівні балансової вартості у розмірі 762425,00 грн (без ПДВ).
Аукціон з продажу стартуватиме 5 лютого на майданчику системи «ProZorro».
Крок аукціону встановлено на рівні 1% стартової ціни у розмірі 7624,25 грн.
Також аукціонна комісія встановила період 28 календарних днів між аукціоном з умовами, аукціоном зі зниженням ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій з дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС.