У місті Житомирі функціонує 32 загальноосвітні школи, 45 дошкільних навчальних заклади, 6 позашкільних закладів, а також 6 закладів професійно-технічної освіти та 3 заклади приватної форми власності.
Наразі департаментом освіти здійснюються заходи з підготовки до навчального року нової мережі освітніх закладів Житомира.
За словами заступника директора департаменту освіти Раїси Кошевич цей процес є тривалим і кропітким, адже необхідно не лише підготувати навчальні заклади для злагодженої роботи у період навчального року 2019-2020 років, а й забезпечити впровадження освітньої реформи.
Ідея реформи полягає у введенні 12 – річної шкільної освіти, яка складатиметься з початкового, базового та профільного навчання.
«Початкова освіта триватиме чотири роки. Саме з цього етапу розпочалося впровадження Нової української школи у Житомирі, коли у 2018 році першачки пішли до школи. Після цього етапу в 2022 році учні перейдуть до навчального закладу базової середньої освіти – гімназії, де здобуватимуть знання протягом п’яти років. Після її завершення, вони мають скласти підсумковий іспит ЗНО та у 2027 році, залежно від власних вподобань, зможуть вступити до ліцею чи професійного закладу освіти. Отримання профільної освіти у даних закладах триватиме три роки. А вже після закінчення навчання діти матимуть змогу піти до вищого навчального закладу», - коментує Раїса Кошевич.
Також, Раїса Кошевич розповіла про те, як буде організовано навчання учнів, батьки яких не нададуть до освітніх закладів довідки про вакцинацію дітей чи щодо протипоказання до вакцинації, у разі відновлення освітнього процесу з 18 лютого:
«Департаментом освіти розроблено рекомендації щодо трьох альтернативних форм навчання: індивідуальна форма навчання, екстернат і дистанційна форма навчання. Практика індивідуальної форми навчання і екстернату давно використовується житомирськими освітніми закладами. Дистанційну форму навчання впроваджуватимемо вперше, але, сподіваємося, що спільно з батьками і педагогами буде створено умови і для такої форми навчання».
Посадовець відзначає, що спільним індивідуальної, дистанційної форм навчання та екстернату є те, що учень не відвідує заклад освіти. При індивідуальному навчанні учень має обов’язково заключення лікарсько-консультативної комісії і працює з вчителем вдома індивідуально. Екстернат, у свою чергу передбачає самостійне опанування навчального матеріалу учнем, отримання екстерном консультацій вчителів, а в кінці року проходить атестацію за рік. За дистанційної форми навчання учень спілкується з вчителем наприклад через веб-портал закладу, скайп зв'язок, отримуючи домашні завдання електронною поштою.
«Спільним і позитивним для таких видів навчання є індивідуальна робота з вчителем, максимальна увага педагога до учня та можливість для школяра отримати під час навчання якомога більше інформації та відповідей на свої запитання. Незалежно від того, що це альтернативні форми навчання, вони є абсолютно повноцінними, а також дають можливість отримати свідоцтво з відзнакою та золоту чи срібну медаль. Водночас не зовсім позитивним у такій освіті є те, що діти є ізольованими від спілкування з своїми однолітками», - зауважила Раїса Кошевич.
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...