З результатами рейтингової оцінки діяльності бюджетних установ у сфері енергоефективності міста можна ознайомитися нижче, інформацію підготовлено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.04.2017р. №732-р «Про затвердження плану заходів із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах».
Споживання теплової енергії.
У більшості закладів освіти споживання теплової енергії у опалювальному сезоні 2017-2018 рр. суттєво не відрізнялось від споживання у сезоні 2016-2017 рр. І лише приблизно в третині закладів споживання змінилось більше, ніж на 5%.
Основні причини зменшення споживання теплової енергії:
- проведення утеплення будівель з подальшою оптимізацією теплоспоживання;
- ефективне регулювання теплоспоживання будівель (в т.ч. - під час канікул, карантину);
- утеплення трубопроводів опалення та гарячого водопостачання.
Збільшення споживання теплової енергії викликане насамперед такими причинами:
- відсутність або неефективне регулювання;
- зміни в роботі мереж теплопостачання (зміна температурного графіку котельні, переналагоджування гідравлічного режиму роботи мережі тощо);
- покращення умов перебування в приміщенні (проведення ремонтів систем опалення, підключення до систем опалення приточної вентиляції тощо).
Споживання холодної води.
У більшості закладів освіти споживання холодної води у 2018 році відрізнялось від споживання у 2017 році не більше, ніж на 15%. Однак приблизно в кожному четвертому закладі споживання змінилось суттєвіше.
Основні причини зменшення споживання холодної води:
- заміна сантехнічного обладнання, встановлення аераторів;
- зміна режиму роботи закладів (карантин, проведення будівельних робіт, переведення дітей в інші заклади);
- зменшення кількості дітей/персоналу;
- використання холодної води при проведенні ремонтних та будівельних робіт у попередні періоди.
Збільшення споживання холодної води викликане насамперед такими причинами:
- збільшення кількості дітей та персоналу (зміна режимів роботи закладів - літні табори, переведення дітей з інших закладів, введення в експлуатацію нового корпусу);
- використання холодної води при проведенні ремонтних та будівельних робіт;
- виникнення аварійних ситуацій на інженерних мережах закладів.
Споживання електричної енергії.
У більшості закладів освіти споживання електроенергії у 2018 році відрізнялось від споживання у 2017 році не більше, ніж на 10%. Однак приблизно в 40% закладів споживання змінилось суттєвіше.
Основні причини зменшення споживання електричної енергії:
- заміна освітлювальних приладів на енергоефективні, в т.ч. - світлодіодні;
- зміна режиму роботи закладів (карантин, переведення дітей в інші заклади);
- роз'яснювальна робота по раціональному використанню ресурсів;
- використання електроенергії при проведенні ремонтних та будівельних робіт у попередні періоди;
- заміна електроспоживаючого обладнання на сучасне.
Збільшення споживання електричної енергії викликане насамперед такими причинами:
- використання електроенергії при проведенні ремонтних та будівельних робіт;
- збільшення кількості електроспоживаючого обладнання;
- встановлення додаткового електронагрівального обладнання (опалення та нагрівання води);
- збільшення кількості дітей та персоналу (зміна режимів роботи закладів - літні табори, переведення дітей з інших закладів, введення в експлуатацію нового корпусу).
Переглянути та/або скачати інформацію у форматі Excel можна за
посиланням.