Відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менше як один раз на чотири роки. Термін повірки приладу обліку води становить один місяць з моменту вручення повідомлення.
В разі не проведення повірки у встановлений законодавством термін розрахунки за водопостачання та водовідведення будуть проводитись згідно з нормами споживання.
Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» повірка лічильників води здійснюється за рахунок споживачів.
На сьогодні 71 % споживачів води мають лічильники води, з яких 63,7% підлягають повірці. В квітні місяці поточного року, було повірено 1400 лічильників, з яких не пройшли повірку 22,78%.
Якщо виявилось, що покази лічильників перевищують допустимі похибки, лічильники вважаються непридатними для подальшої експлуатації. Їх необхідно замінити. В разі не проведення заміни, до моменту встановлення справного лічильника оплата за послуги буде проводитись за нормами споживання.
Для проведення повірки споживач може обрати один з варіантів:
- самостійно демонтувати прилад та надати його до сертифікованої лабораторії;
- звернутись до КП “Житомирводоканал” для виконання повного комплексу робіт (демонтаж, монтаж, повірка та опломбування);
- звернутись до іншої спеціалізованої організації, яка має право на виконання даних робіт (послуга проводиться без демонтажу приладу обліку холодної води).
З усіх питань, щодо повірки лічильників води Ви можете звернутись до фахівців КП “Житомирводоканал” за тел. 0800-752-553. Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.