Станом на 12 серпня каналізаційні стоки не потрапляють в річку Тетерів, роботу каналізаційної насосної станції відновили, рівень кисню у воді стабілізували.
Про це Суспільному розповів директор КП "Житомирводоканал" Андрій Нікітін.
За його словами, працівники водоканалу змогли запустити один насос, який відкачує усі стоки і направляє їх на очисні споруди. 12 серпня ввечері на каналізаційній насосній станції планують почати встановлювати ще один двигун.
"Ближче до вечора до нас приїде двигун, відновлений в Обухові. Ми його встановимо і ближче до півночі у нас буде два агрегати, які убезпечать роботу станції до завершення її реконструкції", – сказав Андрій Нікітін.
Екологи та рибоохоронці наразі рахують кількість риби, яка загинула через аварію на каналізаційній станції.
"Нижче за течією дуже багато риби загинуло, – каже заступник керівника міського управління рибоохорони Ігор Чернилецький. – Ми перед аварією провели нерестову компанію, охороняли цю рибу, а зараз бачимо, як вона гине і серед неї дуже багато малої риби".
Директор водоканалу Андрій Нікітін каже, що воду у річці продовжують збагачувати киснем.
"Якщо спершу рівень кисню у нас був 1,2 одиниць на середину дня, то до вечора у нас рівень кисню становив більше 6 одиниць при нормі – 4, тобто річка доволі швидко відновлюється", – сказав Нікітін.
Рибалка Юрій Бузиновський показав нашим кореспондентам залишки риби, яка загинула на річці в районі села Слобода-Селець. В день аварії на каналізаційній станції, чоловік рибалив.
"Ближче до 11-12 години, я побачив, що риба піднімається і йде прямо у густу траву. Риба масово стала випливати на поверхню і хапати повітря. Потім підійшли хлопці і сказали, що прорвав водоочисний і вся ця гидота пішла у річку. Почався масовий мор риби", – розповів рибалка Юрій Бузиновський.
5 березня 2025 року міськвиконком Житомирської міської ради затвердив Порядок проведення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах ...
25 березня житомиряни стали свідками того, як ремонтники ліквідовують яму з водою на перехресті вулиць Покровської та Грушевського, засипаючи її зрізаним асфальтом...
У 1989 році на вулицях Житомира з’явився незвичайний трамвай. Маленький, гарно розмальований, без звичних автоматичних дверей. Вагоновод в ньому стояв на відкритій посадковій платформі і попереджав ...