Податкова з великими скупченнями людей уже в минулому. Натомість - новий OpenSpace, який відповідає сучасним вимогам для надання послуг. Якість обслуговування платників податків підвищується: тепер процедури здійснюються у форматі відкритого простору і відповідають викликам часу.
11 грудня офіційно відкрили оновлений ЦОП у приміщенні Житомирської ДПІ (майдан Перемоги, 2). Тут - зручність та доступність для отримання послуг громадянами та юридичними особами.
Комфорт для платників податків фінансово підтримала Житомирська міська рада: з бюджету громади спрямовано 3 млн грн на створення сучасного простору. За ці кошти тут встановили систему «Електронна черга»; оновили комп'ютерну та копіювальну техніку; придбали нові меблі; облаштували дитячий куточок; встановили термінал для зручної сплати податків; провели ремонтні роботи у приміщенні.
«Наші платники податків мають отримувати якісні послуги у комфортних умовах. Минулого року депутати підтримали рішення щодо виділення трьох мільйонів гривень на облаштування такого Центру. Раніше умови були такими, що нормальне спілкування з податковим інспектором було не можливим через різні бар’єри. Тепер цього немає. Послуги стали якісними та доступними, надаються на рівні «очі в очі», - каже перша заступниця міського голови Світлана Ольшанська.
Не тільки житомиряни, а й мешканці шести громад, які межують з Житомирською громадою, можуть отримати тут послуги: консультативні, інформаційні та адміністративні.
Наталія Бортнійчук - одна із тих, хто сьогодні скористався послугами оновленого ЦОПу. Жінка працює бухгалтером ФОПу, прийшла, бо необхідно продовжити ліцензію на роздрібну торгівлю. Каже, обслуговуванням сьогодні задоволена, витратила всього 15 хвилин свого часу.
«В оновленому ЦОПі я перший раз.Модератор розказав, що робити, допоміг отримати талончик. Раніше були черги в першій половині дня, тепер – зручніше. Але трохи незвично». – каже відвідувачка.
Про незвичність для клієнтів говорить і інспекторка податкової служби Світлана Бондарчук, яка надає послуги з подання заяв на внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, з видачі витягів та довідок з Реєстру, з питань заповнення декларації з податку на прибуток та ін. «Люди поки ще здивовані. Та для них зручніше, бо тепер не потрібно бігати поверхами. Взяв талончик, підійшов до інспектора та отримав послугу. До мене часто звертаються клієнти похилого віку. Їм тяжко заповнити заяву чи запит. Для них зручніше прийти до інспектора та поспілкуватися, бо потребують допомоги у заповненні заяви чи запиту. Таке спілкування з платником податку стало більш комфортним», - говорить Світлана Бондарчук.
Зі слів самих податківців, наразі служба проходить етап розвитку - від фіскальної до сервісної. Йдеться про створення партнерських відносин із суб’єктами господарювання та новий рівень ефективності та якості обслуговування платників податків.
Довідково: упродовж 2021 року ЦОПом Житомирської ДПІ надано майже 47 тисяч адміністративних послуг
Найбільш запитуваними є:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку;
- реєстрація платника єдиного податку.