Останнім часом зросла кількість скарг до Житомирської інспекції у справах захисту прав споживачів стосовно якості обслуговування у цій сфері. Головний спеціаліст інспекції Валентина Бикова розповіла, що саме не прописують у договорах представники фірм :
"Зокрема, у комплектність не входить встановлення вікна. У договорі це просто позначено як "виготовлення і доставка". І тоді не зрозуміло чи споживачу треба платити за те, що йому зроблять цей виріб і доставлять його, і хто буде встановлювати і демонтувати старе вікно. Ці питання лишаються неузгодженими, і виходить так, що споживач не захищає себе сам, оскільки в умовах договору не прописано такої послуги"
Також в інспекції із захисту прав споживачів вкотре нагадують жителям області про необхідність отримання всіх розрахункових документів під час замовлення. Лише тоді фахівці інспекції матимуть можливість захистити споживачів від недобросовісних підприємців.