На житомирський електротранспорті хотіли встановити систему «електронний квиток» і виділити на це 9 млн. грн. з бюджету.
Це питання обговорювали на сесії міськради 14 травня під час розгляду питання про внесення змін до програми розвитку електротранспорту в Житомирі.
Голова депутатської комісії з питань ЖКГ Геннадій Забродський говорив про те, що краще ці гроші направити на збільшення кількості електротранспорту, тому з обіцяних 31 б/в чеських тролейбусів Житомир отримав поки тільки 19.
«Керівник ТТУ сказав, що всього є 148 одиниць електротранспорту, майже 50 одиниць стоїть під парканом, не працюють. До початку інфляції відновлення коштувало близько 200 тис. грн., Зараз - близько 350 тис. грн. Наша комісія вносить пропозицію збільшити кількість людей в ремонтних бригадах, на ці гроші (9 млн. грн.) вони відремонтують тролейбуси», - пропонував Забродський.
Перший заступник мера Житомира Сергій Сухомлин говорив, що вартість відновлення в минулому році була близько 400 тис. грн., А обіцяні б/в тролейбуси місто ще отримає. Сухомлин також говорив про те, що «електронний квиток» дозволить врегулювати питання з безкоштовним проїздом житомирських пенсіонерів у разі введення монетизації пільг.
Директор ТТУ Олег Таможський підтримав ініціативу оновлення рухомого складу і сказав, що «валідатори» для електронного обліку пасажирів йому не потрібні.
Заступник мера Євген Демчик повідомив, що для Житомира достатньо 95 тролейбусів, щоб «закрити» всі маршрути, включаючи нові, і 9 мільйонів на відновлення тролейбусів - для ТТУ занадто багато.
В результаті депутати підтримання пропозицію секретаря міськради Любові Цимбалюк - зарезервувати для ТТУ 9 млн. грн. і витрачати їх тільки за рішенням сесії.
За матеріалами Житомир інфо