Заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук каже, що це – тривалий процес, але перші кроки планують зробити цієї осені: "Є кілька етапів. Етап появи безпосередньо валідаторів і терміналів в транспорті міста, це вже буде цієї осені. Далі ще кілька етапів по розбудові мережі поповнення рахунків цих карток, випуск цих карток, потім поширення в маршрутках і так далі. Але перший етап ми прогнозуємо, що восени вже в ТТУ буде придбана достатня кількість відповідних пристроїв, щоб вони були в кожному тролейбусі і у кожного кондуктора".
Запровадження автоматизованої системи оплати проїзду дозволить, зокрема, вести реальний облік пасажиропотоку і розуміти навантаження на одиницю транспорту в різний час, сподівається Дмитро Ткачук: "В кожній транспортній одиниці буде обладнано валідатор для самообслуговування. Тобто, людина, маючи свою карту, зможе ним скористатися. Разом з тим, на першому етапі залишаються кондуктори, які матимуть ручний термінал, які даватиме можливість або так само приймати й сканувати карту і видати квиток, або прийняти кошти і видати разовий квиток. Вся ця інформація одразу зводитиметься в єдину систему і окремо підраховує кількість пільговиків, окремо підраховує кількість платних пасажирів". Заступник міського голови Житомира зазначає: це дасть можливість озвучити чітку цифру кількості пільговиків і, відповідно, ставити питання про конкретні суми компенсації, а не середні розрахунки. В разі ж відсутності компенсацій з держбюджету, унормовувати ситуацію на місцевому рівні, виходячи з реальних показників. За попередніми розрахунками, запровадження автоматизованої системи оплати проїзду обійдеться у дев’ять мільйонів гривень, сказав Дмитро Ткачук.