Із 1 червня він становитиме 4 гривні, з 15 вересня – 5 гривень. Рішення про підвищення вартості проїзду в маршрутках прийняли на засіданні виконавчого комітету міської ради. В сюжеті телеканалу ВІК заступник міського голови Сергій Онофрійчук під час засідання виконкому подав обрахунки, які стали обґрунтуванням підвищення тарифу: "Тариф був розрахований в листопаді 2015 року при ціні палива в середньому 14,5 гривень. Станом на січень 2017 більше, коли ми розпочали розгляд розрахунків, ціна становила більше 21 гривні, тобто виросла більш ніж на 46%. Газ метан подорожчав майже на 30%, автогума на 50%. І найбільшим чинником, який привів до зміни, це збільшення мінімальної зарплати, яка виросла більш ніж в 2,5 рази. Відповідно і на аналогічний відсоток збільшилися відрахування в усі фонди, які стосуються зарплати".
Ігор Плісак, керівник одного з автопідприємств, доводячи потребу у піднятті тарифу, наголосив, що 80% складової тарифу є вартість пального та заробітна плата. При нинішньому зростанні цих показників перевізники працюють "в мінус", наголошує він. Великою проблемою залишається перевезення пільговиків, адже компенсація за їх безкоштовний проїзд складає лише п’яту частину від потреби: "Субвенції за пільгові перевезення ми отримуємо 20%. За ці роки ми жодного разу не прийняли нормальний тариф, хоча наші розрахунки, коли ще міська влада тариф не затверджувала, а робило це міністерство економіки та міністерство транспорту, прохолодили всі експертизи. То яким чином ми можемо оновлюватися (автопарк – ред.). Хоча автопарк за минулий рік придбав п’ять нових автобусів. Вважається нормальним бізнес в економіці, коли 5 років – це повернення грошей, які ти інвестував. Я думаю, щоб цей автобус мені повернувся хоча б за 15 років".
Сьогодні в Бердичеві діють 22 маршрути, по яких курсують більше восьми десятків автобусів. Замінити їх на комунальний транспорт сьогодні неможливо, відповів на пропозицію одного з активістів заступник міського голови Сергій Онофрійчук. Адже це велике фінансове навантаження, потрібно закупити одразу мінімум 30 автобусів при вартості одного транспортного засобу в півтора мільйони гривень. Тому місто буде й надалі користуватися послугами перевізників, проте посилює до приватників вимоги. Міський голова Василь Мазур в сюжеті телекомпанії ВІК пообіцяв, що на них чекає комплексне обстеження: перевірятимуть і технічний, і санітарний стан транспорту: "Ми повинні зараз в рішенні прописати чітко усі вимоги. Наприклад, GPS-навігатори – вже зараз, графік руху – вже, санітарний стан – вже і так далі. І ми з 1 червня робимо перевірку всіх транспортних засобів: технічний, і санітарний стан і так далі. В нас є ще час для того, щоб привести транспортні засоби до відповідного рівня. Щоб нам не було соромно перед людьми, адже змінюючи тарифну політику, ми повинні розуміти, що повинні змінювати і відношення, і якість послуг".
В результаті обговорення питання виконком Бердичівської міськради більшістю голосів прийняв рішення про поетапне підняття тарифу за проїзд: з 1 червня до 4 гривень, з 15 вересня – до 5 гривень.
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...