Нагальні питання у системі обласних комунальних інтернатних установ обговорили 26 липня в Житомирській обласній раді.
У нараді з керівниками інтернатних закладів, яку ініціював та провів голова обласної ради Володимир Ширма, взяв участь і його заступник Максим Вілівчук.
Серед основних питань – організація належного соціально-побутового, медичного обслуговування, проживання вихованців та підопічних в установах, підготовка до роботи в осінньо-зимовий період, оптимізація штатів, необхідність існування у закладах підсобних господарств та стан фінансування закладів у першому півріччі 2017 року.
За інформацією департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, в усіх комунальних інтернатних установах розрахунки за спожиті енергоносії проводяться в повному обсязі, будь-яка заборгованість за споживання енергоносіїв відсутня. В обласному бюджеті цього року на утримання комунальних інтернатних установ передбачено кошти у сумі 197,4 млн грн, з яких станом на сьогодні використано лише 84 млн грн.
Володимир Ширма звернув увагу присутніх на необхідність вчасно освоювати кошти, щоб в результаті спокійно і без проблем увійти в опалювальний сезон.
Окрему увагу голова ради звернув на функціонування підсобних господарств у закладах: «Продукція, яку ви виготовляєте для власних потреб у жодному разі не повинна по собівартості перевищувати ринкову ціну. Це є недопустимим».
Також Володимир Ширма анонсував, що найближчим часом профільна постійна комісія обласної ради здійснить детальний аналіз по функціонуванню закладів, їхній наповненості, після чого будуть прийматись відповідні рішення.
Директор департаменту фінансів облдержадміністрації Ганна Ємченко закликала керівників закладів привести свої штатні розписи у відповідність до законодавства.
У ході наради також порушувалось питання наповненості закладів. Загальна кількість вільних місць в інтернатах сягає на сьогодні 512 місць.
«Тому вже зараз питання оптимізації чи перепрофілювання закладів є доволі актуальним», - підсумував нараду голова обласної ради.