З 16 червня до обов’язків директора КП «Парк» Житомирської міської ради приступила Світлана Ольшанська. Про перші 3 місяці роботи, те, які зміни очікуються на підприємстві – читайте в інтерв’ю.
Пройшло 3 місяці після Вашого призначення. Розкажіть, чим займалися протягом цього часу?
Даний напрямок взагалі був дуже новим для мене у моїй роботі та досвіді. Саме КП «Парк» включає в себе три напрямки : Парк ім. Ю. Гагаріна, Гідропарк та дитячий оздоровчий табір «Супутник». Цього року у «Супутнику» за чотири зміни, ми оздоровили 900 дітей. За цей час не отримали жодних нарікань від діток та батьків. Насправді робота розсіювалася потроху на всі напрями, бо вони всі потребують уваги. Специфіка парку - це сезонність нашої роботи тому, що для людей ми працюємо півроку, а інші півроку ми готуємося до нового сезону. Проходимо оновлення зовнішнього вигляду атракціонів та території парку. За сезон, ми маємо заробити кошти для того, щоб протягом зимового періоду виплачувати зарплати та інші обов’язкові платежі підприємства.
Коли ви прийшли, в якому стані було підприємство?
Стан підприємства був важкий. Кількість скандалів, які були на підприємстві, пов’язані з тим, що довго взагалі не було керівника, а були лише виконуючі обов’язки, тому і колектив був розбалансований. Багато людей хотіли йти з роботи через постійні зміни керівництва. Люди не бачили перспективи та стабільності. Вони не розуміли взагалі, в яких умовах вони працюють і, що від них вимагають.
Яким був сезон для підприємства, можливо ви робили порівняння з минулими роками?
Сезон для КП «Парк» був ненайкращим. Але дійсно варто зазначити, що ми заробили доходу більше, ніж в минулому році. Тобто надходжень від послуг атракціонів було більше. Але кількість відвідувачів зменшилась мабуть на 30%. Це можна пояснити тим, що самі атракціони, які в нас є отримані ще з радянських часів і з того часу оновлення атракціонів не проводилось. Коли ми аналізували дитячу та дорослу лінію атракціонів, то ми побачили, що зменшення відбулося за рахунок зниження відвідуваності дорослими та підлітками.
Чи було проведено кадрові зміни на підприємстві? Чи плануєте формувати власну команду?
Цікавим для мене було те, що в КП «Парк» було три заступники директора з різних питань: фінансових, економічних, розвитку і в парку не було жодного садівника або людини, яка обслуговує територію. Єдині, хто в нас є - двірники та робітники з благоустрою інших людей, які обслуговують парк, де можуть відпочивати люди тут просто не було. А адміністративне навантаження на фонд оплати праці маючи трьох заступників з 35 постійних несезонних працівників - це велике навантаження. На сьогоднішній день вже проведено скорочення. Скоротили всіх заступників, які працювали у КП «Парк». Щодо планування команди будемо розглядати це питання починаючи з січня місяця. Тому, що на зиму парк фактично консервується і наймати людей - певний тягар для підприємства і в принципі недоцільно, бо основний сезон вже завершено. Тому з наступного року формуватимемо нову команду разом з оновленням атракціонів.
Чи планується оновлення атракціонів, який реальний термін для таких змін?
На сьогоднішній день один атракціон, який є безпечним вартує близько 50 000 доларів. Зрозуміло, що КП «Парк» власними силами не зможе його придбати, бо те, що ми заробляємо, ми депозитуємо та витрачаємо на оплату свого існування взимку та восени. Для цього нам потрібна буде допомога міста тому, що своїми силами в нас нічого не вийде. Зараз при КП «Парк» працює наглядова рада створена з депутатів, і в нас вже є бачення подальшої роботи. На сьогоднішній день розглядаємо питання оновлення атракціонів на наступний рік.
Перспективи КП «Парк» і ваше особисте бачення розвитку підприємства?
Цього року ми доволі непогано спрацювали по «Ракушці», яка теж є в нас на балансі. Там провели вперше великі концерти. Спрацювали з «Кварталом» у нас була Тіна Кароль, Дзідзьо, «95 – Квартал». На наступний рік теж є бачення продовжити працювати з «Кварталом». Вони вже планують організувати концерти чотирьох зірок української естради. Наша «Ракушка», на сьогоднішній день, єдине місце в місті, де можна прийняти одразу 1860 людей. На наступний рік ми все ж таки очікуємо, що депутатський корпус піде нам назустріч зі встановлення нових атракціонів. Якщо не буде оновлення атракціонів, то ми будемо пропонувати довгострокову співпрацю з партнерами для того, щоб хоча б залучити атракціонерів зі сторони. Тому, що на сьогоднішній день наші атракціони не можуть задовольнити потреби відвідувачів. Хоча вони в цьому році пройшли комплексний технічний огляд. Було проведено комплексну перевірку кожного атракціону і зауважень щодо їх роботи немає.