З 3 квітня на тролейбусному маршруті №9 немає кондукторів. Так звані "електронні" квитки можна отримати через два стаціонарні валідатори, які розташовані на середньому та задньому майданчику. Готівкою за проїзд розрахуватись можна у водія.
Пасажирам пропонують оплачувати проїзд безготівково банківськими картками Visa, MasterCard, за допомогою смартфону (за допомогою технології NFC та скануванням QR коду через додаток Приват24). Зекономити на проїзді можна завдяки проїзним квиткам.
За словами керівника Житомирського ТТУ Андрія Нечуйвітра - це вимушений крок з метою оптимізації чисельності кондукторів.
Однак, за такої системи, на лініях повинні працювати контролери, аби штрафувати неплатників. В ТТУ кажуть: навіть за відсутності контролера – порушників фіксуватимуть, над дверима тролейбусу розташовані камери. В майбутньому обіцяють, що завдяки системі фіксації контролери будуть визначати в який тролейбус зайти, для перевірки сплати проїзду. Наразі ж контролерів в ТТУ дуже мало.
"Маршрути-привиди" – це громадський транспорт, який через великі інтервали руху створює враження, що його майже не існує. Пасажирам доводиться чекати автобусів чи тролейбусів понад 20 хвилин, а іноді ...
З 28 листопада в Житомирі почав курсувати автобусний маршрут №7, який сполучає Житній ринок із вулицею Світинською. Про його роботу стало відомо випадково – маршрут нещодавно з’явився в додатку ...
27 листопада пасажирка комунального автобуса АМ 5639 НН, що здійснював рейс по маршруту №44, звернула увагу на сильний запах у салоні, схожий на запах солярки або вихлопних газів...