На сесії Житомирської міської ради депутати виділили 11 мільйонів гривень на переоснащення автоматизованої системи за проїзд. Ці гроші потрібні для дообладнання рухомого складу тролейбусів та трамваїв, а також для закупівлі валідаторів, які здаватимуться в оренду приватним перевізникам, каже заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук: "8,5 мільйонів необхідно для дообладнання усього рухомого складу ТТУ, з урахуванням автобусів, на які оголошено закупівлю, а 2,6 мільйони – це та сума, на яку буде закуплено валідатори, які орендуватимуть приватні перевізники. На даний момент, у приватних перевізників є зобов'язання до кінця року обладнати усі транспортні засоби засобами зчитування карток автоматизованої системи оплати проїзду".
Дмитро Ткачук наголошує, що перевізники зобов’язані встановити в своєму транспорті валідатори. Тут у них є два варіанти. Перший – це закупити їх самостійно, а другий – орендувати техніку надану містом. Заступник міського голови стверджує, що власники маршруток більш схильні до другого варіанта. Згідно розрахунків, окупити вартість валідаторів міська рада зможе за два роки. Що ж до комунального транспорту, то в подальшому очікується, що автоматизована система оплати за проїзд повністю замінить роботу кондукторів. Втім у депутатів виникло питання стосовно долі пересувних валідаторів, які було закуплено за кошти міського бюджету: "Що стосується мобільних терміналів. Їх було закуплено 180 одиниць. Ця кількість була необхідна, щоб охопити весь рухомий склад трамваїв та тролейбусів, і кожного кондуктора, враховуючи змінність кондукторів. А також 15 одиниць, які були на точці продажу проїзних квитків. Таким чином 180 одиниць переносних терміналів було закуплено і нині експлуатується. Що стосується їх подальшого вивільнення, то в кожній рухомій одиниці термінал залишиться, але від кондуктора він перейде до кабіни водія. Оскільки, попри можливість розрахунку електронним квитком, банківською картою, залишатиметься контингент, який платитиме готівкою, тому така можливість має бути", – окрім того, сорок валідаторів потрібно, щоб забезпечити службу контролю, поінформував Дмитро Ткачук.
Також більшістю голосів депутатів підтримано пропозицію виділити майже 12 мільйонів гривень на виплату заробітної плати працівникам трамвайно-тролейбусного управління.
18 листопада близько 14 години на проспекті Миру сталася дорожньо-транспортна пригода за участю трьох транспортних засобів. Поліцейські встановили деталі інциденту...
Дефіцит водіїв автобусів у Житомирі виник через мобілізацію чоловіків-працівників ТТУ до лав ЗСУ. Для вирішення цієї проблеми підприємство запустило програму навчання нових водіїв, яка стартувала ...
17 листопада, о 13:22 на лінію "101" надійшло повідомлення про пожежу в рейсовому автобусі, який рухався за маршрутом Овруч-Київ. Інцидент стався поблизу села Ласка, Коростенського району...
У Житомирі патрульна поліція активно перевіряє перевізників, аби забезпечити безпечні умови перевезення пасажирів. Інспектори відділу безпеки дорожнього руху разом із лінійними патрульними здійснюють ...