Про це 21 серпня повідомила директор обласного центру зайнятості Галина Корінна під час наради керівників структурних підрозділів обласної служби зайнятості.
«Перетворення районних центрів зайнятості у філії обласного центру зайнятості тривало з грудня 2017 року. Першими були реорганізовані Брусилівський та Овруцький, останнім – Лугинський центр зайнятості. 20 серпня відбулось його приєднання до Коростенського міського центру зайнятості як відділу сприяння зайнятості. Таким чином, в області тепер діють чотири міські центри зайнятості, які залишились окремими юридичними особами, та 17 філій обласного центру зайнятості. Філії не займатимуться фінансово-господарською діяльністю, а будуть суто сервісними майданчиками з обслуговування населення і роботодавців» - розповіла Галина Корінна.
Керівник також проаналізувала ситуацію на ринку праці області за підсумками семи місяців поточного року. Вона акцентувала, що на Житомирщині, як і в Україні в цілому, спостерігаються позитивні тенденції до зростання чисельності зайнятого населення та зниження рівня безробіття. Так, упродовж січня - липня 2018 року мали статус безробітного майже 29 тисяч осіб, що на 4,3 тисячі менше, ніж торік за цей час. А вакансій від роботодавців надійшло на тисячу більше, всього з початку року у базі даних обласної служби зайнятості їх було майже 27 тисяч. Тож наразі головним завданням служби зайнятості, як зауважила Г.Корінна, є зменшення тривалості пошуку роботи для клієнтів й кількості так званих «довготривалих» безробітних.
Як повідомили керівники відділів обласного центру зайнятості, серед користувачів послуг служби зайнятості на Житомирщині широкої популярності набувають започатковані цьогоріч Інтернет-сервіси. Це, зокрема, електронна черга – можливість клієнта самостійно спланувати свій візит до фахівця служби зайнятості й записатись на прийом, а також електронні кабінети для роботодавців та шукачів роботи. Так, з початку року майже 1200 осіб в області зареєструвалися за допомогою сервісу «Електронна черга» й отримали послуги зі сприяння працевлаштуванню, а 248 клієнтів служби скористались можливістю створення власного електронного кабінету, аби стежити за надходженням вакансій, бути обізнаними про заплановані заходи в службі зайнятості або ж слідкувати за нарахуваннями та надходженнями допомоги з безробіття. За допомогою електронних кабінетів для роботодавців з 10 липня до 1 вересня служба зайнятості проводить їх online опитування задля визначення прогнозної потреби у працівниках на 2019 рік.
Нововведення відбуваються і в профорієнтаційній роботі служби зайнятості. Так, з початком навчального року на Інтернет-платформі Державної служби зайнятості «Профорієнтація та розвиток кар’єри» запрацює комплекс профдіагностичних тестів на допомогу шкільній молоді у виборі професії. Поки ж, у час літніх канікул, фахівці з профорієнтації побували майже у всіх дитячих оздоровчих таборах. В рамках акції «Знавець професій» у 67 таборах відбулось 120 заходів за участю понад 3200 дітей різного віку.
Серед подальших пріоритетів у діяльності служби зайнятості Галина Корінна назвала розширення спектру послуг, впровадження інституту кар’єрного радника, тобто супроводження безробітних до і після вирішення питання працевлаштування, удосконалення профорієнтаційної роботи, сприяння подоланню дисбалансу на ринку праці шляхом організації професійного навчання безробітних та робота в територіальних громадах.