Про те, яким чином відбуватиметься конкурс на визначення управителів житловими будинками Житомира та скільки залишиться комунальних ВЖРЕПІВ, днями розповіли представники міської влади.
На сьогоднішній день у Житомирі створено 156 ОСББ. Це та частина будинків, мешканці яких на власний розсуд визначатимуть з ким заключати договори на надання житлово-комунальних послуг.
Для тих будинків, де до 1 липня ОСББ не будуть створені, управителів визначатиме орган місцевого самоврядування. Відбуватиметься це шляхом проведення конкурсу. Детальніше про його умови розповів заступник міського голови Олександр Фещенко.
«Ми чітко розуміємо, що є будинки більш нові, стан яких кращий, а є старий житловий фонд, який менш привабливий, де ремонтних робіт потрібно проводити набагато більше. Завдання міської влади розбити лоти так, щоб менш привабливі будинки не залишилися «за бортом». Щоб не вийшла ситуація, коли гарний житловий фонд розберуть управителі чи управляючі компанії, а будинки, які невигідно утримувати, залишаться на одинці зі своїми проблемами. Тому ми включаємо до кожного лоту будинки і які у гарному у стані, і які у гіршому. Тобто в кожному лоті буде конкретний перелік будинків і зазначений побудинковий тариф. Над цим вже працює робоча група, до якої входять депутати, члени виконкому, директори комунальних ВЖРЕПІВ, представники приватних компаній-надавачів послуг», - наголосив Олександр Фещенко.
Мер міста Сергій Сухомлин закцентував увагу на тому, що кількість ВЖРЕПІВ у Житомирі повинна бути максимально зменшена, адже така форма управління будинком є неефективною.
«Зараз ми готуємо проект рішення сесії для того щоб залишити тільки 2 ЖЕКи з 16, у Богунському та Корольовському районі. Тільки для того, щоб у випадку, якщо управляюча компанія чи управителі не будуть справлятися з ситуацією, у випадку розірвання угод, ми підстрахували людей. Інші ЖЕКи ліквідовуються», - наголосив Сергій Сухомлин.
«Ми зараз робимо інвентаризацію. Те, що в ЖЕКах лежало роками, металобрухт, ми списуємо, нормальну техніку ми передамо на баланс двох комунальних підприємств – управляючих компаній, у тій кількості, яка буде необхідною для надання якісних послуг. Я буду наполягати на тому, щоб інше майно і техніку виставити на аукціон. Тобто повинна бути адекватна ціна оренди і продажу для того, щоб можна було залучити приватні управляючі компанії. Частина працівників буде переведена до двох комунальних управляючих компаній. Ті, хто не зможуть конкурувати, відповідно, будуть звільнені. Але це не буде одразу і масово. Все відбуватиметься поступово», - наголосив Олександр Фещенко.