Більше 2 мільйонів гривень сягнули борги по зарплаті у трамвайно-тролейбусному управлінні Житомира. Керівництво останнього стверджує, що для їх погашення робить усе можливе, але треба пам’ятати, що ТТУ ще виплачує кредит та значні суми податків.
Однією з основних причин нарощування боргів у трамвайно-тролейбусному управлінні Житомира є недостатня кількість державної субвенції на пільгові перевезення. Варіантом вирішення цієї проблеми є запровадження монетарної системи. Але і тут все не так просто, каже начальник управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Галина Корінна:
"Якщо в населених пунктах сільської місцевості ще можна замінити пільговий проїзд монетарним забезпеченням – і людина, в середньому, буде щомісячно отримувати 10-20 гривень, то в місті Житомирі це зробити буде дуже складно. Наприклад, у Москві вже пробували відміняти пільговий проїзд для пенсіонерів та інвалідів. Там також запровадили монетарну систему, але згодом повернулися назад до пільгової. Тому що ми не можемо обмежувати наших ветеранів правом однієї поїздки в день. А від цього, звісно, страждають і транспортники, і комунальні служби"
Аби знайти хоч якийсь реальний вихід, трамвайно-тролейбусне управління повинно приділити більше увагу розвитку додаткових джерел надходження коштів, відзначає Галина Корінна. Зі свого боку і міська, і обласна влада обіцяє посприяти вирішенню цієї складної ситуації.